Cukiernik Paweł Małecki w kampanii Lidla (wideo)

Do reklamujących sklepy Lidl od połowy ub.r. kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego dołączył cukiernik Paweł Małecki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Pawła Małeckiego do kampanii Lidla wprowadził emitowany od kilku dni spot w stylistyce filmu gangsterskiego, w którym Karol Okrasa i Pascal Brodnicki porywają cukiernika. Małecki, mistrz Polski cukierników i autor rekordu Guinessa na największy tort weselny, będzie prezentował w serwisie internetowym i gazetkach Lidla przepisy na ciasta, desery i inne słodkie potrawy. Ponadto będzie występował w kolejnych reklamach wspólnie z Okrasą i Brodnickim.

- Wprowadzenie do naszego kucharskiego duetu mistrza cukiernictwa jest konsekwencją prowadzonej przez nas kampanii. W jej obecnej fazie zdecydowaliśmy się postawić przysłowiową „kropkę nad i”, wychodząc z założenia, że dopełnieniem pysznego obiadu powinien być wyborny deser - mówi Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.

Kampania Lidla z udziałem Okrasy i Brodnickiego zaczęła się w lipcu ub.r. W cotygodniowych odsłonach kucharze pojedynkują się kulinarnie, promując różne dania dostępne w sklepach tej sieci. Akcja jest zaplanowana do połowy br. Kreacją reklam zajmuje się agencja GPD Advertising, a ich produkcją GPD Studio Filmowe.

W drugiej połowie ub.r. Lidl na reklamy (bez uwzględnienia internetu) cennikowo wydał 166 mln zł, o ponad 100 mln zł więcej niż Biedronka i Tesco (zobacz szczegółowe dane).

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry