Czapki New Era pojawią się w Polsce w salonach Sizeer

Amerykańskie czapki bejsbolówki New Era pojawią się pod koniec br. w Polsce. Ich dystrybutorem będzie Marketing Investment Group, właściciel m.in. sieci salonów Sizeer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marketing Investment Group będzie dystrybuować nie tylko czapki New Era (typu fullcap i snapback), lecz także akcesoria i konfekcję tej marki. Ponadto firma planuje współpracę z hurtowniami mającymi sklepy typu skate shop, rap shop oraz sklepy lifestyle' owe. W tych punktach produkty New Era z nowej kolekcji będą dostępne już w grudniu br. Wtedy też pojawią się w wybranych salonach Sizeer (a także serwisie e-sizeer.com), które należą do Marketing Investment Group.

- Oprócz tradycyjnych kolekcji z sygnaturami klubów amerykańskiej ligi bejsbolowej i futbolowej każdy może zaprojektować swoją własną czapkę lub wybrać coś z kolekcji Fun lub Lifestyle. W szerokiej ofercie marki, którą zaproponujemy naszym klientom, każdy znajdzie coś dla siebie - deklaruje Dawid Dobija, brand manager marki Newa Era ze strony Marketing Investment Group. - Wierzymy, że polscy klienci docenią wartości, jakie niesie ze sobą historia marki i jej dziedzictwo. Od ponad 90 lat nikt inny nie zaskarbił sobie takiego zaufania zarówno profesjonalistów, jak i tych, którzy wielbią ten profesjonalizm - dodaje.

grafika

Marketing Investment Group oprócz punktów Sizeer jest również właścicielem salonów 50 style i Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem w Polsce marek odzieżowych Timberland, Umbro, Lacoste, Mizuno, Confront i Feewear.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]