Czapki New Era pojawią się w Polsce w salonach Sizeer

Amerykańskie czapki bejsbolówki New Era pojawią się pod koniec br. w Polsce. Ich dystrybutorem będzie Marketing Investment Group, właściciel m.in. sieci salonów Sizeer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marketing Investment Group będzie dystrybuować nie tylko czapki New Era (typu fullcap i snapback), lecz także akcesoria i konfekcję tej marki. Ponadto firma planuje współpracę z hurtowniami mającymi sklepy typu skate shop, rap shop oraz sklepy lifestyle' owe. W tych punktach produkty New Era z nowej kolekcji będą dostępne już w grudniu br. Wtedy też pojawią się w wybranych salonach Sizeer (a także serwisie e-sizeer.com), które należą do Marketing Investment Group.

- Oprócz tradycyjnych kolekcji z sygnaturami klubów amerykańskiej ligi bejsbolowej i futbolowej każdy może zaprojektować swoją własną czapkę lub wybrać coś z kolekcji Fun lub Lifestyle. W szerokiej ofercie marki, którą zaproponujemy naszym klientom, każdy znajdzie coś dla siebie - deklaruje Dawid Dobija, brand manager marki Newa Era ze strony Marketing Investment Group. - Wierzymy, że polscy klienci docenią wartości, jakie niesie ze sobą historia marki i jej dziedzictwo. Od ponad 90 lat nikt inny nie zaskarbił sobie takiego zaufania zarówno profesjonalistów, jak i tych, którzy wielbią ten profesjonalizm - dodaje.

grafika

Marketing Investment Group oprócz punktów Sizeer jest również właścicielem salonów 50 style i Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem w Polsce marek odzieżowych Timberland, Umbro, Lacoste, Mizuno, Confront i Feewear.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały