“Czas honoru” przegrywa tylko z tanecznym show TVN-u

Trzeci sezon “Czasu honoru” śledzi w TVP 2 nieco więcej osób niż oglądało drugą serią produkcji. Gdy Dwójka w niedziele o 21.05 nadaje serial, więcej widzów od niego śledzi tylko “Taniec z gwiazdami” TVN-u.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków trzeciej serii “Czasu honoru” wyniosła 2,39 mln osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych dla Wirtualnemedia.pl. Daje to stacji 15,35 proc. udziału w grupie 4+ i 14,88 proc. w 16-49.

W czasie emisji “Czasu honoru” większą widownię od Dwójki ma jedynie TVN. Nadaje ona głównie “Taniec z gwiazdami”, co daje tej stacji 27, 50 proc. Za TVP 2 plasują się: Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, mecz siatkówki; 15,01 proc.) i TVP 1 (końcówka “Miłości nad rozlewiskiem”, filmy fabularne; 11,32 proc.). W grupie komercyjnej jednak Dwójka jest trzecia, bo oprócz TVN wyprzedza ją tu także Polsat.

Rok temu, w tym samym paśmie TVP 2 nadawała drugi sezon serialu. Po pokazaniu trzech odcinków (jeden z nich pokazano wyjątkowo o 19.05), średnia oglądalność tamtej serii wyniosła 2,13 mln osób, co dało kanałowi odpowiednio 14,03 proc. i 13,63 proc. udziału.

“Czas honoru” największą popularnością cieszy się wśród kobiet, widzów w średnim wieku i starszych, mieszkańców wsi i średnich miast.

Oglądalność “Czas honoru" odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni produkcji 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej