'Czatuj na foczkę w sieci' - zachęca GH Net

Po hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci' krakowski operator internetowyGH Net prowadzi od początku września kampanię reklamową. Obejmującaradio i outdoor akcja skierowana jest do młodzieży.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W kampanii reklamowej pod hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci'krakowski operator internetowy GH Net w żartobliwy sposób reklamujeswoje usługi. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności markiwśród grupy docelowej, jaką są ludzie młodzi - licealiści i studenci.

Trwająca od początku września kampania obejmie spoty radioweemitowane w stacjach RMF Maxxx i Roxy FM oraz reklamy na nośnikachoutdoorowych: megaboardów, billboardów i  citylightów. Akcjęprzygotował dział marketingu firmy oraz agencja reklamowa Be4.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day