„Cztery Kąty” liderem, „Murator” najbardziej w dół

Większość miesięczników wnętrzarskich i budowlanych miała w marcu br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej stracił „Murator”, a liderem zestawienia były „Cztery Kąty”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem wnętrzarskich „Czterech Kątów” (Agora SA) w marcu 2010 r. wyniosło 118 878 egz. i było o 6,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn budowlany „Murator” (Murator SA), który w marcu br. rozszedł się w nakładzie 92 831 egz. i odnotował największy spadek w rankingu wynoszący 23,2 proc.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo wnętrzarskie „Moje Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 51 353 egz. po spadku o 11,8 proc.

Wzrosty zanotowały jedynie dwa pisma z zestawienia: „Ładny Dom” (Agora SA) - o 35,9 proc. do 42 579 egz. oraz „Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska) - o 7,1 proc. do 22 198 egz.

Rozpowszechnianie płatne razem numeru lutowo-marcowego dwumiesięcznika wnętrzarskiego „Elle Decoration” (Grupa Burda) wyniosło 18 257 egz. Rok wcześniej tytuł był miesięcznikiem. 

Porównując dane z marca br. do danych z lutego widać, że największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem (o 26,4 proc.) zanotował miesięcznik Cztery Kąty”, zaś największy spadek dotknął magazyn „M jak mieszkanie” (Murator SA) - wynosił on 39,4 proc. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?