Czteryczwarte dla Fortuny

Fortuna uśmiechnęła się do Czteryczwarte

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa Czteryczwarte zaprojektowała dla Agros Nova Sp. z o.o., właściciela marki Fortuna, opakowania dla gamy produktów z kategorii soków warzywnych.

Agencja opracowała kreację dla dwóch nowych smaków soku pomidorowego: "pomidor tabasco" i "pomidor zioła włoskie". Dla tych produktów opracowano etykiety na butelki szklane 330 ml oraz projekt opakowania kartonowego 1L. Koncepcja kreacyjna opiera się na wizualizacji doznań charakterystycznych dla danego typu produktu.

Pikantność i moc soku "pomidor tabasco" opisują płomienie otaczające papryczkę tabasco, w przypadku  drugiego produktu "pomidor zioła włoskie" występuje nawiązanie do łagodności i aksamitnego smaku ziół włoskich.

W ramach bieżącej współpracy Agencja przygotowała również layout reklamy prasowej nowych smaków soków pomidorowych Fortuny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"