Czułe historie Gwyneth Paltrow promują biżuterię Tous (wideo)

Marka biżuterii Tous rozpoczęła czwartą odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Czułe historie”. Za akcję z udziałem aktorki Gwyneth Paltrow odpowiadają firmy SCPF i Universal McCann.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Czułe historie Gwyneth Paltrow promują biżuterię Tous (wideo)

Bohaterką najnowszej, czwartej odsłony kampanii marki Tous jest Gwyneth Paltrow. Aktorka wcieliła się w rolę Alice, która dzień za dniem czuje i przeżywa miłość swojego partnera, mimo dzielącej ich odległości.

W spotach z udziałem aktorki zaprezentowano kolekcję biżuterii na sezon wiosna/lato, która może stanowić atrakcyjny prezent na specjalną okazję.

Za kreację filmów reklamowych odpowiada agencja SCPF, zaś producentem kampanii audiowizualnej jest Víctor Carrey, pracujący dla Tous także w ramach poprzednich odsłon kampanii. Działania komunikacyjne realizowane są w digitalu i potrwają do końca kwietnia. Dom mediowy Universal McCann zaplanował i zakupił media oraz odpowiada za przebieg kampanii.

Kampanie reklamowe pod hasłem „Czułe historie” firma prowadzi od kilku lat. W Polsce w jednej z tych akcji wystąpiła m.in. aktorka Małgorzata Socha.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję