Koniec sezonu talk-show Macieja Orłosia. Hitem odcinek z gwiazdą "M jak miłość"

Średnio 690 tys. widzów oglądało program „Daję słowo” Macieja Orłosia w TVP1 – wynika z danych Nielsena. Hitem był odcinek z Teresą Lipowską, który przyciągnął przed telewizory 822 tys. odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Koniec sezonu talk-show Macieja Orłosia. Hitem odcinek z gwiazdą "M jak miłość"
Maciej Orłoś

Program „Daję sowo”, w którym Maciej Orłoś rozmawiał z wybitnymi przedstawicielami swata sztuki i kultury, był jedną z jesiennych nowości w ramówki TVP. Audycja była emitowana w niedziele o godz. 17.35 na antenie TVP1 między 6 października a 15 grudnia. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, program „Daje słowo” oglądało średnio 690 tys. widzów, co dało TVP1 6,23 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 3,02 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Rekord oglądalności w 10-odcinkowej serii zanotowało wydanie z 1 grudnia. Odcinek, którego gościem była aktorka Teresa Lipowska, obejrzało 822 tys. osób. Najniższą oglądalność zanotował drugi epizod programu „Daję słowo” z 20 października, który zobaczyło 461 tys. odbiorców. 

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Bądźmy Razem. TVP (@badzmyrazem.tvp)

 

Porównując oglądalność całej serii programu “Daję słowo” do wyników pierwszych trzech wydań, talk-show Orłosia zyskał ok. 70 tys. widzów. Jak informowaliśmy pod koniec października, po niecałym miesiącu na antenie nowość TVP1 śledziło 620 tys. odbiorców.

Kto wystąpił w programie “Daję słowo”? 

W talk-show “Daję słowo” Maciej Orłoś gościł m.in. Irenę Santor, Daniela Olbrychskiego, Michała Bajora, Artura Barcisia czy Urszulę Dudziak. W telewizyjnym studiu zaaranżowanym na klubokawiarnię dziennikarz rozmawiał nie tylko z bohaterami odcinka, ale także osobami towarzyszącymi im na poszczególnych etapach osobistego i zawodowego życia: szkolnymi kolegami, sąsiadami czy znajomymi z podwórka. Istotnym elementem programu były także felietony i materiały archiwalne. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa