Dalszy ciąg zmian w ramówce TVP Info. „Konfrontacje” w nowej odsłonie

Program „Konfrontacje” wróci na antenę TVP Info. Stacja prowadzi rozmowy z partnerami zainteresowanymi sponsoringiem dwóch innych magazynów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Jak informowaliśmy w grudniu, TVP Info - po gwałtownych cięciach w ramówce - rozpoczęło poszukiwanie sponsorów do produkcji kolejnych odcinków dwóch swoich magazynów: „Kulturalnie proszę” oraz „Polska według Kreta” (przeczytaj o tym).

- Rozmawiamy z potencjalnymi partnerami, którzy są zainteresowani sponsorowaniem tych programów. Wszystko wyjaśni się do końca stycznia - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy Telewizji Polskiej. Nie zdradza jednak, jacy to partnerzy i jak zaawansowane są z nimi rozmowy.

Tematem „Kulturalnie proszę” są aktualne wydarzenia kulturalne. Oprócz zapowiedzi koncertów, nowości muzycznych, filmowych i książkowych stałym elementem programu jest rozmowa z gwiazdą. Magazyn „Polska według Kreta” to autorski program Jarosława Kreta, obecny w TVP Info od września 2011 roku. Dziennikarz odwiedza mało znane zakątki kraju i przedstawia widzom nietypowe zabytki. Obydwa programy zniknęły z ramówki z początkiem tego roku.

W styczniu z anteny TVP Info zdjęto również program publicystyczny Przemysława Szubartowicza „Konfrontacje”. W porze emisji magazynu (wtorek, godz. 21.15) widzowie mogą obejrzeć powtórkę „Pulsu Polski”. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, program nie zniknął jednak na stałe. - „Konfrontacje” wrócą na antenę w lutym, w lekko zmodyfikowanej formule - informuje nas Jacek Rakowiecki.

Z danych Nielsen Audience Meausrement wynika, że średni udział TVP Info w 2013 roku wyniósł 2,61 proc., co stanowi spadek o 31,68 proc. w stosunku do roku 2012 (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę