Danonki z łyżeczką reklamowane „na codzienne wyprawy”

Trwa kampania reklamowa wprowadzającą na rynek nowe opakowanie Danonków - z dołączoną łyżeczką. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Focus Advantage, Young & Rubicam i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Danonków z łyżeczką przy ich zakupie można otrzymać mapki miejsc, w których na dzieci czeka świetna zabawa. Ciekawe zdjęcia dokumentujące takie codzienne wyprawy można zgłosić do konkursu organizowanego na stronie danonki.pl. Ponadto we wrześniowe weekendy na placach zabaw i w parkach największych miast można było spotkać ekipę animatorów, zapraszających dzieci do pokonania Danonkowego toru przeszkód.

grafika

Akcja obejmuje też reklamy: w telewizji, prasie i internecie oraz materiały POS. Wszystkie działania - zaplanowane do połowy października - są adresowane zarówno do dzieci, jak i rodziców.

grafika

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Focus Advantage, a przy projekcie pracują też inne firmy należące do Focus Media Group: agencja ComFitura odpowiada za działania w itnernecie, a Imagine Nation - za eventy. Spot telewizyjny przygotowała agencja Young & Rubicam, a za planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style