Danuta Stenka nową twarzą stacji ID. Poprowadzi „Zabójcze zauroczenie”

Danuta Stenka poprowadzi nowy program kanału ID „Zabójcze zauroczenie”, przedstawiający historie osób, które zabiły z miłości. Cykl trafi na antenę stacji 11 lutego br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W liczącym pięć odcinków programie widzowie zobaczą historie nieszczęśliwych miłości i zbrodni popełnianych w afekcie przez zranione kobiety i zazdrosnych mężczyzn. Wszystkie opowieści zostaną w cyklu zrekonstruowane, pojawią się relacje ofiar i świadków, komentarze ekspertów, biegłych sądowych, policjantów i psychologów.

Program „Zabójcze zauroczenie” został oryginalnie wyprodukowany w USA. Historie w nim prezentowane polskim widzom przedstawiać będzie Danuta Stenka - ujęcia z nią nakręcono w Polsce.

- Danuta Stenka to niezwykle wszechstronna aktorka. Wielokrotnie miała okazję wcielać się w postaci kobiet powodowanych miłością - od tych romantycznie zakochanych, po sfrustrowane, nieszczęśliwe i niechciane. Naszym zdaniem znajomość tych uczuć i emocji to klucz to programu - mówi Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle w Discovery Networks.

„Zabójcze zauroczenie” emitowane będzie w kanale ID w środy o godz. 22.00 począwszy od 11 lutego br.

W przeszłości programy w stacji ID prowadziły Dominika Ostałowska (więcej na ten temat) i Małgorzata Foremniak (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS