DATA4 z Grayling Poland

DATA4, europejski inwestor i operator centrów danych, powierzył Grayling Poland obsługę komunikacyjną w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
DATA4 z Grayling Poland

Agencja była odpowiedzialna za komunikację wejścia firmy na polski rynek, a wśród obowiązków znalazło się stworzenie i realizacja strategii PR i PA oraz kompleksowe doradztwo wizerunkowe.

Obecnie Grayling Poland realizuje bieżące działania komunikacyjne dla DATA4, w tym odpowiada za działania biura prasowego oraz wspiera klienta w obszarze komunikacji na LinkedIn.

Polska to drugi rynek w Europie, obok Francji, na którym Grayling współpracuje z DATA4.

- DATA4 to znaczący europejski inwestor i kolejna marka z obszaru digital economy, która dołączyła do grona klientów Grayling Poland. Bardzo się cieszę, że będziemy wykorzystywać nasze kompetencje cyfrowe oraz wieloletnie doświadczenie do budowania wizerunku i przewagi konkurencyjnej DATA4 w Polsce” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?