DDB przygotowuje globalną kampanię dla Bridgestone

Berlińskie biuro agencji reklamowej DDB pracuje nad nową globalnąkampanią dla firmy Bridgestone.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która obejmować będzie głównie reklamy w telewizji iprasie, wystartuje w maju na rynku amerykańskim, europejskim,chińskim oraz japońskim.

W walce o prawo do przygotowania kampanii dla japońskiegoproducenta opon należąca do Omnicom Group agencja DDB pokonałaDentsu, Hakuhodo oraz The Richards Group.

Wszystkie wyżej wymienione firmy pracują dla Bridgestone wróżnych regionach świata. Na naszym kontynencie kreatywne obowiązkipełni biuro DDB w Brukseli.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?