Reklama 2025-06-17
0

DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival

Dwie polskie agencje: DDB Warszawa i McCann Poland trafiły na shortlisty w kolejnych kategoriach na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. 

DDB Warszawa zdobyła cztery kolejne nominacje za projekt Burger Drwala “Zima nabiera kolorów” dla McDonald's Polska.

Doceniono ją w kategoriach Experience/Brand experience&activation Lions: Travel, leisure, restaurantfast food chains; Customer retail/in-store experience; Brand owed experiences i Single - market campaing. 

Projekt ten wcześniej już zdobył dziewięć nominacji i Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor. 

Z kolei Kampania "Public Money ATM" stworzona przez McCann Poland we współpracy z MasterCard trafiła na shortlistę w kategorii Experience/ Brand experience&activation - Digital instalation. 

Dotychczas była nominowana w czterech kategoriach. Projekt ten przekształca bankomaty w łatwe w obsłudze narzędzia umożliwiające głosowanie na inicjatywy z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć.

Kolejna nominacja, tym razem w kategorii Strategy/ Creative effectiveness: Long-Term Brand Platform została przyznana Mastercard i McCann XBC (zgłaszane wspólnie z McCann Poland) za kampanię "Inclusive by Design" – globalną platformę marki promującą inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.

Festiwal Cannes Lions 2025 potrwa do 20 czerwca. 

Autor: Beata Goczał

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter