DDB Warszawa reklamuje Míša w Czechach i na Słowacji

Agencja DDB Warszawa na zlecenie Unilevera przygotowała kampanię reklamową lodów Míša na rynek czeski i słowacki. Za akcję odpowiadają również firmy Tango Production, BOX Postproduction i Photoby.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania lodów Míša (submarka Algidy) opiera się na motywie powrotu do radosnych wspomnień z dzieciństwa. Akcja obejmuje spoty telewizyjne, które pod koniec maja do emisji w Czechach i na Słowacji, oraz reklamy outdoorowe.

grafika

Spoty wyreżyserował Linus Ewers, natomiast ich produkcją zajęła się firma Tango Production, a postprodukcją – BOX Postproduction. Natomiast zdjęcia na potrzeby reklam outdoorowych wykonał Gary Burchell, a produkcją sesji zajęło się studio Photoby.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber