DDB Warszawa reklamuje Míša w Czechach i na Słowacji

Agencja DDB Warszawa na zlecenie Unilevera przygotowała kampanię reklamową lodów Míša na rynek czeski i słowacki. Za akcję odpowiadają również firmy Tango Production, BOX Postproduction i Photoby.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania lodów Míša (submarka Algidy) opiera się na motywie powrotu do radosnych wspomnień z dzieciństwa. Akcja obejmuje spoty telewizyjne, które pod koniec maja do emisji w Czechach i na Słowacji, oraz reklamy outdoorowe.

grafika

Spoty wyreżyserował Linus Ewers, natomiast ich produkcją zajęła się firma Tango Production, a postprodukcją – BOX Postproduction. Natomiast zdjęcia na potrzeby reklam outdoorowych wykonał Gary Burchell, a produkcją sesji zajęło się studio Photoby.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana