Debata CNN i YouTube hitem

Poniedziałkowa debata demokratycznych kandydatów na prezydentaStanów Zjednoczonych, zorganizowana wspólnie przez CNN i należącydo Google serwis YouTube, osiągnęła bardzo dobre wynikioglądalności.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Podczas dwugodzinnej debaty kandydaci odpowiadali na pytania wformie klipów wideo od użytkowników YouTube.

Jak wynika z danych Nielsen Media Research, transmisjaprzyciągnęła przed telewizory średnio 2,6 miliona widzów i byładrugą najchętniej oglądaną debatą w tym sezonie. Znalazła się tużza debatą z 3 czerwca (2,8 miliona widzów), którą równieżtransmitowała CNN.

Poniedziałkowa debata, która odbyła się w Charleston wPołudniowej Karolinie, nie miała sobie za to równych w grupiewiekowej 18-34, gdzie obejrzało ją 407 tysięcy osób, w porównaniudo 368 tysięcy w czerwcu.

Podobna debata z udziałem republikańskich kandydatów ma odbyćsię 17 września na Florydzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day