Dentsu Creative po wygranym przetargu pracuje dla marki Zbyszko 3Cytryny

Zbyszko, producent napojów 3Cytryny, dołączył do grona klientów agencji Dentsu Creative (dentsu Polska). W ramach współpracy agencja odpowiada za przygotowanie spotów i jednocześnie długofalowe prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, w tym tworzenie kontentu i moderację.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dentsu Creative po wygranym przetargu pracuje dla marki Zbyszko 3Cytryny
fot. materiały prasowe

Pierwszym efektem współpracy jest kampania „Lato 25”, w której udział biorą Maciej Musiał i Tomasz Karolak.

Jej motywem przewodnim jest hasło „3majmy się razem”, zachęcające do wspólnego celebrowania codziennych chwil i budowania relacji. 

Kampania obejmie emisję materiałów promocyjnych w telewizji, kanałach digital, outdoorze (OOH) oraz mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).

Kolejna kampania „XMAS” będzie miała swoją odsłonę w okolicach świąt Bożego Narodzenia. – Cieszymy się ogromnie z wygranej w przetargu i możliwości współpracy z marką Zbyszko 3Cytryny. To dla nas nie tylko wyróżnienie, ale też inspirujące wyzwanie – wspólnie tworzyć kampanie, które będą bliskie ludziom, radosne i autentyczne. Już pierwszy projekt,kampania ‘Lato 25’, pokazuje, jak wiele pozytywnej energii może nieść ze sobą kreatywna współpraca. Hasło ‘3majmy się razem’ świetnie oddaje ducha marki i wartości, które chcemy wspólnie promować – komentuje Nazar Al-Khouri, Dentsu Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę