DHL uruchamia globalną kampanię

Firma DHL uruchamia globalną kampanię reklamową pod hasłem 'Excellence. Simply delivered'.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kreację kampanii przygotowała agencja 180 Amsterdam i jej cyfrowe ramię Riot. Za adaptację działań na poszczególnych rynkach odpowiedzialna będzie agencja Proximity.

Akcja będzie prowadzona w 21 krajach i 16 językach. Składają się na nią m.in. reklamy telewizyjne i prasowe w czołowych światowych mediach, jak również kampanie produktów w formacie drukowanym i cyfrowym. Uzupełnieniem będą ulotki, broszury, banery i lokalna reklama taktyczna.

180 Amsterdam zdobyła globalny budżet reklamowy zajmującego się przewozem przesyłek i logistyką przedsiębiorstwa na początku bieżącego roku, pokonując w finałowej fazie przetargu agencję M&C Satchi. Wcześniej z obsługi budżetu DHL zrezygnowała Ogilvy & Mather.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej