Dialog ostrzega swoich abonentów

Ostrzegamy abonentów przed nieautoryzowanymi sposobami opłacania rachunków telefonicznych - informuje Dialog

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ostatnim czasie powtarzają się problemy abonentów firmy Dialog, którzy opłacili swoje rachunki telefoniczne w przypadkowych punktach lub agencjach wpłat, a przekazane pieniądze nigdy nie dotarły na konto Dialogu.

- W trosce o bezpieczeństwo naszych abonentów informujemy, że najpewniejsze sposoby opłacania rachunków telefonicznych to:

przelewy bankowe (polecenie zapłaty, zlecenie stałe na rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowym) - opłata według cenników poszczególnych banków, w większości banków zlecenia stałe są bezpłatne

przelewy pocztowe - opłata 3 zł

wpłaty w punktach Unikasa - opłata 1,99 zł Do 2 czerwca trwa promocja w sieci Unikasa - rachunki telefoniczne można regulować bez prowizji we wszystkich kasach hipermarketów Tesco.

wpłaty w punktach Moje Rachunki - opłata 1,89 zł - czytamy w komunikacie firmy Dialog.

Inne sposoby regulowania rachunków, w szczególności korzystanie z usług różnego rodzaju agencji, kas i punktów opłat, nie mających podpisanych umów współpracy z Telefonią Dialog, nie dają żadnej gwarancji dotarcia pieniędzy na konto Dialogu, a tym samym uregulowania należności za usługi telekomunikacyjne.

"Rachunek jest opłacony dopiero wtedy, gdy pieniądze dotrą na konto Dialogu. Apelujemy, aby wybrać bezpieczne drogi zapłaty, gwarantujące możliwość kontroli i ewentualnych reklamacji - w przypadku banków, poczty i sieci Unikasa oraz Moje Rachunki, Dialog może praktycznie na bieżąco sprawdzać dokonanie wpłaty i drogę pieniędzy na konto operatora" - mówi Andrzej Sobczak, Dyrektor ds. Obsługi Klienta. "Jeśli pieniądze wpłacane są w nieautoryzowanym punkcie czy kasie, które nie przekazują ich na nasze konto, oszukane są obie strony - zarówno Telefonia Dialog jak i abonenci, jednak my nie możemy ponosić konsekwencji za takie działanie. Staramy się jednak mimo wszystko pomagać naszym abonentom w takich sytuacjach, rozkładamy zaległą należność na raty, nie naliczamy odsetek i opłat za ponowne włączenie telefonu. Nie możemy uznawać takich procedur za standardowe, nie mamy też żadnych podstaw do umorzenia należności za wykonane usługi, byłoby to niezgodne z obowiązującymi przepisami podatkowymi (byłaby to forma darowizny), a poza tym powodowałoby to zwiększenie kosztów obsługi należności i konieczność sfinansowania ich przez innych Abonentów" - tłumaczy Dyrektor Sobczak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tylko jedna stacja na kolejnym multipleksie DAB+

Tylko jedna stacja na kolejnym multipleksie DAB+