Digital Open Group obsługuje markę Auralic

Agencja Digital Open Group rozpoczęła współpracę z firmą Jplay, wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów marki Auralic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Umowa agencji z marketerem obowiązuje od połowy sierpnia br. Czasu jej trwania nie ujawniono.

Digital Open Group jest odpowiedzialna za: opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej, relacje z mediami, koordynowanie testów redakcyjnych, organizowanie sesji foto i video, organizację wydarzeń specjalnych, pozyskiwanie zewnętrznych partnerów oraz za stworzenie showroomu w Studio U22 w siedzibie Digital Open Group.

Po stronie agencji obsługę marki Auralic koordynują account manager Maciej Piotrowski i account executive Edward Popławski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek