Dirlango integruje JustWIFI i Netsprint żeby poszerzyć ofertę reklamową

Należąca do Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka grupa Dirlango postanowiła zintegrować działania swoich dwóch platform: JustWIFI i Netsprinta. Efektem ma być nowa oferta marketingowa dla klientów łącząca zalety geolokalizacji i dopasowania treści do preferencji użytkowników.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Dirlango integruje JustWIFI i Netsprint żeby poszerzyć ofertę reklamową
Łukasz Wejchert

JustWIFI jest narzędziem marketingowo-sprzedażowym, które tworzy kanały komunikacji z klientami za pośrednictwem publicznych sieci wi-fi. Z kolei Netsprint (70 proc. jego akcji Dirlango przejęło w czerwcu ub.r.) jest właścicielem internetowej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst i sieci content marketingu ContentStream, emitujących reklamy na głównych portalach i w serwisach tematycznych.

W komunikacie podkreślono, że dzięki integracji reklamodawcy związani z JustWIFI otrzymają nowe możliwości targetowania przekazu w publicznych sieciach wi-fi do konkretnych segmentów odbiorców dostępnych w ramach platformy Netsprint Audience.

Na ściślejszej współpracy ma skorzystać także Netsprint, którego klienci dzięki danym pochodzącym z sieci wi-fi (np. informacjom o częstotliwości logowań do sieci w centrach handlowych czy na lotniskach) będą mogli z większą precyzją kierować reklamy do użytkowników.

- Dzięki integracji zasobów dysponujemy większą ilością oraz precyzją danych,  co w rezultacie umożliwia poznanie użytkowników, analizowanie grup konsumentów odwiedzających poszczególne lokalizacje oraz prezentowanie im dopasowanych treści - przekonuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI. - Dla naszych klientów ta synergia to także optymalizacja kosztów kampanii – nie tracimy budżetów na użytkowników, którzy nie będą zainteresowani ofertą. Co ważne z punktu widzenia użytkownika internetu pozyskane dane są anonimowe i nie dają możliwości bezpośredniej identyfikacji danej osoby - podkreśla.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day