Discovery Channel promuje swoje programy

Kanał tematyczny Discovery Channel rozpoczął kampanię reklamową, promującą swoje wieczory tematyczne

masz-brief
masz-brief
Udostępnij artykuł:

Kampania trwa do 16 czerwca br.

Celem kampanii jest promocja programów tematycznych Discovery Channel w celu zwiększenia oglądalności oraz świadomości marki poprzez komunikację polegającą na dywersyfikacji tematów na kanale.

Grupa docelowa: Kobiety i mężczyźni w wieku 25-39.

Media: prasa, radio, internet, autobusy, metro.

Agencja: Kreacje opracował Brainshop U-Boot.

Agencja PR: Mmd Public Relations Poland.

Dom mediowy: Media Direction.

masz-brief
Autor artykułu:
masz-brief
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day