Discovery kręci w Warszawie program o magii

Discovery Networks rozpoczął realizację drugiego sezonu programu “Anatomia magii”. Zdjęcia do niego będą realizowane w Nowym Jorku, Londynie, a także w Warszawie. Emisja show w Discovery Channel planowana jest w przyszłym roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W cyklu “Anatomia magii” aspirujące gwiazdy ze świata magii prezentują widzom triki i sztuczki. Po swoich spektaklach iluzjoniści wyjaśniają, na czym polegają ich czary i iluzje. Dzięki ukrytym kamerom widzowie i zgromadzona w studiu publiczność poznają “tajemnice magii”.

Pierwszą serię programu widzowie Discovery Channel mogli obejrzeć jesienią 2012 roku. Obecnie trwają zdjęcia do drugiej edycji cyklu. Będą one realizowane w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Na razie nie wiadomo którzy magicy odwiedzą stolicę Polski.

Realizacja pewnej części programów Discovery w Polsce to element strategii nadawcy. - Z naszych badań wynika, że widzowie Discovery Channel nie oczekują szczególnie lokalnych produkcji, ale bardziej zaistnienia Polski na tle międzynarodowym. Poszukują naszego akcentu w kontekście wydarzeń na świecie. Właśnie dlatego decydujemy się na produkcję lokalnych odcinków - mówiła nam w czerwcu br. Katarzyna Kieli, president and managing director w Discovery Networks CEEMEA (przeczytaj całą rozmowę).

- Druga seria “Anatomii magii” będzie na antenie najprawdopodobniej na początku 2014 roku - dodaje Adam Lemański, PR officer w Discovery Networks. Za produkcję wykonawczą cyklu odpowiada firma Objective.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Discovery Channel w czerwcu br. wyniósł 0,72 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"