Discovery Networks wybiera Point of View Business Communications do obsługi PR korporacyjnego

Discovery Networks nawiązało współpracę z firmą Point of View Business Communications Consultancy w zakresie prowadzenia komunikacji korporacyjnej. Poprzednio zajmowała się tym agencja Publicis Consultans Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowo wybrana agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów w obszaru PR korporacyjnego. Została wyłoniona w przeglądzie ofert. Z ramienia Point of View prace koordynują Monika Bondarowicz oraz Marta Marczak.

Obie firmy nie podają szczegółów dotyczących współpracy.

Obsługą PR programowego Discovery Networks zajmuje się agencja Flywheel.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny