Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria

Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media (Group One), który wygrał przetarg na jej realizację.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria

Najnowsza kampania promuje szeroką ofertę bezmięsnych produktów na grilla - jej motywem przewodnim  jest piosenka “Dobra, dobra, dobra” nagrana przez zespół Golden Life.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach oraz w aplikacjach zakupowych. Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.

Przy projekcie agencja współpracuje firmą Cut the Mustard, odpowiedzialną za opracowanie pomysłu i kreację oraz z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.

Dobra Kaloria to marka, która powstała w polskiej firmie rodzinnej Kubara, funkcjonującej na rynku od 1991 roku. W ofercie marki dostępne są roślinne burgery, kaszanki czy kiełbaski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii