"Dobre Wnętrze"- dobra sprzedaż

Znaczący wzrost sprzedaży tego miesięcznika

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lipcowy numer "Dobrego Wnętrza" to znaczący wzrost sprzedaży tego miesięcznika. Kupiono aż 24 087 egzemplarzy magazynu , czyli o niemal 35% więcej niż poprzedniego numeru. Wydanie lipcowe popularność zawdzięcza między innymi załączonej do niego płycie CD z ponad 400 najmodniejszymi meblami tego sezonu. Znalazły się na niej najnowsze propozycje światowej sławy projektantów zaprezentowane na wystawach w Mediolanie i Frankfurcie.

Od września kolejną nwością "Dobrego Wnętrza" będą dodatki tematyczne. Każdy z nich to osobny zeszyt z przeglądem nowości na rynku wyposażenia wnętrz - od mebli po modne dodatki. Czytelnicy będą mogli zbierać zeszyty i w ten sposób stworzyć podręczny katalog z pomysłami na urządzenie różnych części mieszkania czy domu.

"Dobre Wnętrze" rozpoczęło nowy cykl "Co może architekt" przygotowywany wraz z Salonem Meblowym Recamiere. W każdym numerze Czytelnicy pokazują swoje mieszkania, a architekci przygotowują dwa niezależne projekty urządzenia wnętrza. Właściciel mieszkania dostaje projekty w prezencie, natomiast Czytelnicy mogą je obejrzeć w kolejnych wydaniach miesięcznika.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu