"Doładuj każdego siebie!" - Rockstar reklamuje się w Spotify

Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo), rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Kampania potrwa do września. Za działania w serwisie Spotify odpowiada Httpool.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Doładuj każdego siebie!" - Rockstar reklamuje się w Spotify

Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem „Doładuj każdego siebie" jest budowanie świadomości marki Rockstar Energy Drink. W ramach akcji planowana jest także promocja nowych smaków napojów energetycznych Rockstar.

Kampania obejmować będzie regularne aktywności w obszarze social mediów (w tym m.in. Facebook, YouTube) i programmatic.

Kluczowym elementem kampanii będą jednak działania prowadzone za pomocą platformy Spotify, wspierane  działaniami ambientowo-outdoorowymi (mural w Krakowie, mural w Warszawie oraz clean graffiti).

Za realizację kampanii odpowiadają agencje Media Direction, The Collective oraz Przestrzeń, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, która jest wyłącznym parterem reklamowym Spotify w Polsce.Działania w Spotify przekierowują na konto marki Rockstar na Facebooku (https://www.facebook.com/RockstarPoland), natomiast na muralu w Warszawie jednym z elementów graffiti są specjalne kody Spotify, które przekierowują do dedykowanych Playlist muzycznych na koncie marki Rockstar w Spotify.

Mural w Warszawie powstał na Pawilonach na Nowym Świecie (przygotowało go Good Looking Studio) – jest to Wall of Fame polskiego rapu, autorstwa artysty Alka Morawskiego (Lis Kula). Trzy ściany zostały podzielone na różne okresy rozwoju tego gatunku muzyki, a szczegóły każdego muralu nawiązują do różnych wykonawców i utworów. Na każdej ze ścian znajduje się specjalny kod Spotify przekierowujący do konkretnej Playlisty zawierającej najbardziej kultowe, charakterystyczne utwory polskiego rapu w danym okresie. Na dwóch ścianach promowana jest dodatkowo marka Rockstar.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 3 dedykowane Playlisty, do których przekierowują wspomniane kody na muralach. W Spotify, każda playlista ma swój unikalny adres, który można zamienić na kod przy pomocy specjalnego autorskiego narzędzia do generowania kodów.

W ramach kampanii na Spotify emitowane są kampanie audio i wideo marki Rockstar, działania uwzględniają również wykorzystanie formatu premium, tzn. „dniówki” – całodziennej reklamy marki Rockstar na stronie głównej w wersji desktopowej Spotify.

Cała kampania potrwa do września.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska