Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki

Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił nazwę na Foszer Sawicki i zyskał nową identyfikację wizualną. - Rośniemy, pracujemy dla nowych brandów. Chcemy wykorzystać nasze mocne strony i być ważnym graczem na rynku ATL - uzasadnia te zmiany Bartłomiej Foszer, dyrektor zarządzający firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki

Dotychczas firma jako Mumin’s Interactive zajmowała się głównie produkowaniem animacji oraz spotów reklamowych przeznaczonych przede wszystkim do internetu. Od ub.r. realizuje też produkcje do dużych kampanii ATL-owych.

- Nasze doświadczenie z digitalu procentuje przy wysokobudżetowych produkcjach. Wewnętrzny zespół kreatywny, kompetencje studia postprodukcyjnego in-house - to wszystko pozwala nam zoptymalizować proces i zaoferować klientom atrakcyjne warunki współpracy. Chcemy być postrzegani jako poważny partner do rozmowy przy projektach wysokobudżetowych - opisuje Maciej Sawicki.

Nowa identyfikacja wizualna firmy jest oparta na logotypie z regularną formą trójkąta i minimalistyczną, monochromatyczną gamę kolorystyczną. Grafika ma odzwierciedlać szeroki zakres kompetencji firmy oraz takie pojęcia jak postęp, harmonia i stabilizacja.

- Poprzez tę zmianę chcemy podkreślić naszą dojrzałość i gotowość do realizacji nowych celów. Nie boimy się wyzwań stawianych przez klientów i realizacji najbardziej wymagających projektów - stwierdza Bartłomiej Foszer.

Logo zostało zaprojektowane przez Aleksandrę Brożek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe