Krzysztof Ibisz jako reporter terenowy reklamuje Domowy Internet LTE od Cyfrowego Polsatu (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania z udziałem Krzysztofa Ibisza reklamująca Domowy Internet LTE oferowany przez Cyfrowy Polsat, m.in. w ramach programu SmartDom. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Ibisz jako reporter terenowy reklamuje Domowy Internet LTE od Cyfrowego Polsatu (wideo)
Krzysztof Ibisz

W spocie Krzysztof Ibisz wciela się w reportera odwiedzającego różne części kraju: nad jeziorem, w górach czy poza miastem. W każdym z tych miejsc Domowy Internet LTE oferowany przez Cyfrowy Polsat działa świetnie, co ma podkreślać duży zasięg i niezawodność tej usługi.

Reklamy podkreślają też, że Domowy Internet LTE w ramach programu lojalnościowego SmartDom kosztuje już od 40 zł miesięcznie.

Krzysztof Ibisz w reklamach różnych usług Cyfrowego Polsatu występuje od ponad roku, poprzednio Domowy Internet LTE promował wiosną ub.r.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (m.in. w kanałach Polsatu) oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland. Reżyserią spotu zajął się Michał Bulik, produkcją - Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją - dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych