DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampaniidla Ardo

18 września ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracyz DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowałapozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnymnatomiast kampanię.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek seriiVintage, charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szerokągamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontulodówek.

Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL(prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj.Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowawww.ardovintage.pl oraz zdziałania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki,torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylkozwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale równieżważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwracauwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie sąozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.

Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursukonsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO ipress-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przezEmlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowyEquinox.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tylko jedna stacja na kolejnym multipleksie DAB+

Tylko jedna stacja na kolejnym multipleksie DAB+