DPD tłumaczy, czym jest DPD Pickup

DPD Polska startuje z nową kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która skierowana jest przede wszystkim do młodego pokolenia “Zetek”. Działania prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DPD tłumaczy, czym jest DPD Pickup

Kampania realizowana jest głównie w kanałach online. Celem działań jest podkreślenie wygody, jaką oferuje sieć DPD Pickup, oraz jej dostępności, która wynika z bliskości punktów nadań i odbiorów przesyłek. Wszystkie te wątki przekazywane są w prosty, przystępny i humorystyczny sposób – tak, aby trafiły do młodych pokoleń ale nie tylko.  

Oś kampanii stanowi 30 sekundowy klip wideo, który w lekki i przystępny sposób ujmuje temat usług logistycznych – nadań i dostaw poza domem (OOH). Główny spot uzupełniany jest przez cztery 15-sekundowe skróty i rozszerzenia mające na celu zwrócenie uwagi na najważniejsze wyróżniki usług DPD Polska.   

- Przygotowując się do tej kampanii szukaliśmy insightów w zwyczajach, zachowaniach oraz sposobach komunikacji pokolenia Z. Widzimy ich szczególne upodobanie dla usług OOH oraz bardzo wysokie oczekiwania dotyczące możliwości wyboru i elastyczności. Tworząc nasze produkty, te obserwacje wdrożyliśmy w życie. Stworzyliśmy zupełnie nową wersję aplikacji DPD Mobile, która w połączeniu z siecią DPD Pickup tworzy doskonałą odpowiedź na potrzeby różnych grup klientów i klientek oczekujących wygody, wyboru oraz korzystnych cen usług. Nasza kampania to nowoczesny przekaz dotyczący wartości tworzonej przez sieć DPD Pickup, szczególnie ważnych dla e-konsumentów – podsumowała Aneta Gasparska, kierownik marketingu w DPD Polska.  

Za przygotowanie scenariuszy i produkcję filmową odpowiada kreatywny dom produkcyjny KeyStory. 

Sieć DPD Pickup to ponad 27 000 punktów nadań i odbiorów przesyłek, rozmieszczonych w całej Polsce, w tym 7 tys. automatów paczkowych. 

Działania promocyjne potrwają do końca czerwca. Za przygotowanie treści promocyjnych odpowiada agencja KeyStory, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Business Factory.  
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day