Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory

Dr. Oetker, producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji przeniósł swój digitalowy budżet mediowy z Media Direction OMD do agencji Business Factory.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory

W wyniku przetargu (jego szczegółów nie ujawniono) wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która od czerwca tego roku odpowiada - dla firmy Dr. Oetker - za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych. 

Tym samym, Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. Ta agencja wciąż jest jednak odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów do kampanii marketera.

Marketer wyjaśnia, że zdecydował się na współpracę z Business Factory ze względu na know-how oraz nieszablonowe podejście.

Międzynarodowa agencja Business Factory, do której należy platforma ROI Hunter to oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku.

W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]