TVP2 wyprzedziła Polsat w DVB-T, liderem TVP1. TVP Info przed TVN

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. była TVP1. Na drugie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Kultura - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W lutym 2020 roku wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową najpopularniejszym kanałem była TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców. Średni udział tej stacji w porównaniu do lutego 2019 roku zmniejszył się o 3,64 proc. i wyniósł 12,96 proc.

Z trzeciej na drugą pozycję awansowała TVP2, która zanotowała udział na poziomie 11,26 proc., po wzroście o 7,96 proc.

Podium uzupełnia Polsat, który spadł z miejsca drugiego. Jego średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,61 proc. i wyniósł 10,22 proc.

TVP Info wyprzedziło TVN

Z piątego na czwarte miejsce awansowało TVP Info, którego udział wzrósł o 18,91 proc. do 7,17 proc. Stacja zepchnęła na piątą lokatę TVN - spadek udziału o 14,58 proc. do 7,09 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-luty-2020-tvp1-lider-teleexpress-hit,7170742257276545a ##

Najwięcej zyskał Super Polsat, który awansował z 18. na 13. lokatę. Jego wynik zwiększył się o 54 proc. do 2,31 proc.

Z kolei najwięcej straciła TVP Kultura, której wynik względem lutego ub.r. zmalał o 64,29 proc. do 0,25 proc. Kanał ten w zestawieniu spadł z 22. na ostatnią pozycję.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 w lutym 2020 roku pozycję lidera oglądalności w DVB-T zajął Polsat. Stacja ta ze średnim udziałem na poziomie 11,69 proc. zanotowała, względem analogicznego okresu rok wcześniej, spadek o 8,46 proc.

TVP2 wyprzedziła TVP1 i TVN

Z czwarte na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział zwiększył się o 13,50 proc. do 9,67 proc. Na podium znalazł się TVN, który spadł z drugiej lokaty (9,15 proc., w dół o 14,80 proc.). Czwarte miejsce zajęła Jedynka, która przed rokiem była trzecia (8,41 proc., - 11,10 proc.).

Czołową piątkę uzupełnia tutaj TV Puls (7,17 proc., do góry o 8,31 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 79,09 proc. do 0,77 proc., odnotowała tutaj stacja Nowa TV. W tym ujęciu najwięcej również straciła TVP Kultura - było to 60,87 proc. do 0,27 proc.

grafika

Nielsen Audience Measurement nie udostępnia danych o oglądalności TV Trwam, bo stacja nie podpisała umowy z instytutem.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style