Dwaj inwestorzy chcą nabyć udziały w TVS

Dwie firmy związane z rynkiem mediów złożyły oferty zakupumniejszościowego pakietu udziałów w stacji TVS należącej obecnie wcałości do śląskiego biznesmena Arkadiusza Hołdy. - Rozważam tepropozycje - deklaruje Hołda w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Właściciel i jednocześnie prezes TVS niezdradza nazw firm, które złożyły mu oferty nabycia udziałów.Ujawnia jedynie, że obie to polskie spółki, które działają w branżytelewizyjnej, w tym jedna z nich zajmuje się działalnościąproducencką i ma mniejszościowy udział kapitału zagranicznego.

- Pierwsza z tych firma zainteresowała się TVS-em ze względu naemisję programu w HD, chce bowiem pokazywać swoje produkcje nanaszej antenie. Druga spółka zakup udziałów traktuje jakoinwestycję finansową - tłumaczy nam ArkadiuszHołda. - Na razie to jednak bardzo wstępne rozmowy. Nieokreśliłem żadnego terminu ich zakończenia - zaznacza prezesstacji.

Kanał TVS nadaje od końca marca 2008 roku.Stacja kierowana głównie do mieszkańców Śląska, dostępna jestdzięki sieciom kablowym i platformom cyfrowym w całym kraju, atakże zagranicą. W jej ramówce oprócz typowo śląskiej rozrywki czywiadomości z regionu znaleźć można pozycje uniwersalne jak programyporadnicze, audycje prezentujące muzykę pop czy filmyfabularne.

Gdy TVS startowała, jej prezes zapowiadał, że osiągnie onarentowność po pięciu latach działalności. Teraz te prognozy sięzmieniły. - Rośnie nam oglądalność i sprzedaż reklam, dlategostacja powinno być rentowna po trzech latach - mówi nam Hołda.Zaznacza, że okres ten może być nawet jeszcze krótszy, ponieważ TVSrozpoczęła właśnie realizację nowej strategii - kierowania swojegoprogramu bardziej do widzów w wieku 16-49, czyli do tzw. grupykomercyjnej, najbardziej cenionej przez reklamodawców. Jej elementysą trzy nowości wakacyjne adresowane do młodszego widza, w tymtalent show "Rock Star" czy magazyn kulturalny "Miasto Rozrywki".Kolejne pozycje dla grupy 16-49 mają się pojawić w jesiennejramówce kanału.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, żew pierwszym półroczu br. udział TVS w rynku wśród wszystkich widzówwynosił 0,20 proc., zaś w grupie 16-49 - 0,11 proc. Średnia dobowaoglądalność kanału w tym okresie kształtowała się na poziomie 12,4tys. osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady