Dwie marki L’Oréal Luxe w gronie klientów 5BONSAI

Agencja 5BONSAI (Grupa They.pl), specjalizująca się we wdrażaniu automatyzacji, personalizacji AI i realizacji wielokanałowych kampanii digital, wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów z dywizji L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme w zakresie działań CRM i marketing automation.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dwie marki L’Oréal Luxe w gronie klientów 5BONSAI

W ramach obsługi Kiehl’s i Lancôme agencja 5BONSAI zajmie się działaniami z zakresu CRM i marketing automation, a bardziej szczegółowo: wsparciem w tworzeniu strategii i planowaniu kampanii spójnie z kalendarzem aktywacji (newslettery promocyjne) i treściami w sklepach D2C (newslettery edukacyjne/brandowe), adaptacją na polski rynek aktywacji planowanych przez europejską centralę L’Oréal, tworzeniem materiałów  i realizacją kampanii CRM kanałami email, sms oraz web push, personalizacją komunikacji (dopasowaniem ofert i treści do preferencji grup docelowych), opracowaniem strategii i wdrożeniem ścieżek marketing automation dla klientów obu sklepów: Kiehl's i Lancôme, zaawansowaną segmentacją, jak również analityką struktury bazy i realizacji celów.

Celem działań prowadzonych przez 5BONSAI będzie wzrost udziału kanałów CRM w całkowitej sprzedaży oraz angażowanie klientów obu sklepów spersonalizowanymi treściami.

- Dane są jednym z głównych filarów, na których opiera się działalność sklepów własnych w dywizji selektywnej. Jest to jeden z głównych kanałów sprzedaży, budowania lojalności klientów, ale również istotne źródło analiz i insightów dla biznesu. Mamy plany dalszego rozwoju CRMu i wzrostu jego udziału w całkowitej sprzedaży oraz zwiększania znajomości naszych produktów wśród konsumentów. W celu realizacji naszej strategii w tym obszarze zdecydowaliśmy się na współpracę właśnie z 5BONSAI, która przekonała nas swoimi konkretnymi propozycjami i wiedzą ekspertów – mówi Adam Mendala, chief digital officer w L’Oréal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"