"Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii

Serwis OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii

- Postanowiliśmy poruszyć temat, który jest ważny dla znacznej grupy uczestników rynku pracy. Dość powiedzieć, że według spisu powszechnego z 2021 roku w Polsce żyje ponad 10 milionów rodzin, a więcej niż połowa ma dzieci. Mowa o około 27 milionach osób, których urlopy rodzicielskie w jakimś stopniu dotyczą, dotyczyć będą lub dotyczyły w przeszłości. Jako wiodąca marka wśród serwisów z ofertami pracy, łącząca pracodawców z kandydatami i pracownikami, oprócz robienia “kolejnej reklamy” chcemy wskazywać na tematy istotne społecznie i wywoływać dyskusję. Wierzymy, że za tym ruchem w wielu domach (i firmach) postrzeganie dzielenia się opieką nad dziećmi może zyskać dodatkowy wymiar - wyjaśnia Łukasz Borowicz, commercial activity manager OLX

Osią narracji będzie szereg spotów reklamowych, jednak przekaz kampanii wymaga wsparcia komunikacyjnego w innych kanałach, które umożliwią dotarcie zarówno do pracowników, jak i pracodawców. Dlatego oprócz warstwy reklamowej zaplanowano działania o charakterze edukacyjnym i informacyjnym. Do tego posłużą między innymi aktywacje PR-owe, współprace infuencerskie, branded contentowe i content marketingowe. Ponadto OLX Praca nawiązał strategiczną współpracę z Share the Care, od lat promującą partnerski model rodziny oraz podział urlopów rodzicielskich. Fundacja została partnerem merytorycznym kampanii.

“Praca z korzyścią dla wszystkich” to kolejna już odsłona kampanii reklamowej OLX, która oparta jest o bardzo silny insight społeczny osadzony w tematyce rynku pracy. ​

- Angażując się w taką narrację realizujemy strategiczne założenia pozycjonowania marki dostarczającej wsparcie w realizacji szerokiego wachlarza potrzeb naszych użytkowników. Poruszając wątki ważne sprawiamy, że na znaczeniu dla odbiorców zyskuje także OLX. A co warte podkreślenia, wartości prezentowane przez nas w spotach reklamowych są zgodne z tym, jak wewnętrznie funkcjonuje nasza organizacja - podkreśla Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX. 

Za prace koncepcyjne i kreatywne, a także za zaplanowanie i realizację części działań kampanijnych odpowiada agencja VML. ​ Kampania obejmie emisję spotów w TV, VOD, kinach, digitalu (m.in. YT i social media), a także placementy w outdoorze (OOH i dOOH). Ponadto zaplanowano szereg aktywacji w ramach PR-u, branded contentu, product placementu, influencer & content marketingu, w tym m.in. w serwisie zawodowo.olx.pl, a także udział ekspertów OLX i fundacji Share the Care w eventach branżowych. Za zaplanowanie kampanii we współpracy z OLX odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały audiowizualne wyprodukował Warsaw Production Team.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję