'Dzień Dobry TVN' wygrywa z 'Pytaniem na śniadanie'

'Dzień Dobry TVN' w sezonie jesiennym ogląda więcej widzów niż'Pytanie na śniadanie'. Liderem wśród magazynów śniadaniowychpozostaje 'Kawa czy herbata' - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program 'Kawa czy Herbata?' między 31 sierpniaa 12 października br. oglądało średnio 601 tys. widzów, zapewniającJedynce 28,5 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 25,86 proc. wgrupie 16-49. Program zyskał widzów w porównaniu doanalogicznego okresu przed rokiem.

'Dzień Dobry TVN', emitowane ponownie powakacyjnej przerwie od 7 września, oglądało średnio 561 tys. widzówprzy udziale w rynku wynoszącym 16,75 proc. Morning showTVN zyskał widzów w stosunku do 2008 r., ale straciłudziały w rynku.

Weekendowe wydania porannego programu TVN śledziłośrednio milion widzów przy udziale w rynku na poziomie 16 proc.

'Pytanie na śniadanie' w TVP 2 oglądało średnio508 tys. widzów. To nieznacznie mniej niż w analogicznym okresieprzed rokiem. To nieznacznie mniej niż w analogicznym okresie przedrokiem. Udziały wyniosły odpowiednio 15,24 i 12,3 proc. ( 4+ i16-49).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana