Dzienniki regionalne: “Gazeta Olsztyńska” liderem

We wrześniu br. większość najpopularniejszych dzienników regionalnych zanotowało spadki sprzedaży. Wśród 15 największych dzienników regionalnych najwięcej straciła “Gazeta Lubuska”, a największy wzrost odnotowała “Gazeta Olsztyńska”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem liderującego zestawieniu “Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) we wrześniu br. wyniosła 64 853 egz. po wzroście o 0,39 proc.

Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) ze średnim wynikiem 59 256 egz. (spadek o 4,38 proc.). Podium zamyka “Express Ilustrowany” (Polskapresse). Dziennik ten zwiększył swoją średnią sprzedaż ogółem o 0,78 proc. do 45 624 egz.

Największy spadek, wynoszący 12,41 proc., zanotowała plasująca się na miejscu 9. “Gazeta Lubuska” (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 30 541 egz. Liderem wzrostu była z kolei “Gazeta Olsztyńska/Dziennik Elbląski” (Edytor), której średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 3,12 proc. do 23 890 egz. (miejsce 13.).

W zestawieniu ujęto 15 dzienników regionalnych o największej sprzedaży ogółem we wrześniu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?