“Dziewczyna” w dół aż o 66 proc., “Bravo” cały czas liderem

Większość magazynów dla młodzieży zanotowało w sierpniu br. spadki sprzedaży. Najbardziej, bo aż o dwie trzecie, spadła sprzedaż “Dziewczyny”. Wzrostem pochwalić się może tylko “13 Magazyn Nastolatki”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera w sierpniu br. utrzymało „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 222 134 egz. i stratą wynoszącą 3,78 proc.

Drugie miejsce należało do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 111 964 egz. To wynik niższy o 2,32 proc. niż rok wcześniej, gdy magazyn ten był dwutygodnikiem.

Podium zamyka także wydawany przez Bauera „Twist”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 105 386 egz. i była o 16,21 proc. niższa niż rok wcześniej.

Wzrost w zestawieniu odnotował tylko miesięcznik “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska), który zajął szóstą lokatę. Jego wynik wzrósł o 4,54 proc. do 64 274 egz.

Największy spadek w rankingu dotknął zajmującego ostatnie miejsce miesięcznika “Dziewczyna” wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska. Jego sprzedaż ogółem poszybowała w dół aż o 66,26 proc. i wyniosła 32 435 egz.

Obecnie magazyn ten ukazuje się jednak tylko w mutacji z gadżetem, w ruchomej cenie, a sierpniowe miało najwyższą cenę w br., wynoszącą 6,50 zł. Z kolei sierpniowe wydanie “Dziewczyny” w 2010 roku kosztowało 4,99 zł.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. większość pism dla młodzieży zanotowało wzrosty sprzedaży, najwięcej zyskał “Twist” (44,36 proc.). Liderem spadku także była “Dziewczyna” - jej wynik zmalał o 41,77 proc. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]