E-mailingi targetowane kontekstowo w ofercie pb.pl

Serwis internetowy „Pulsu Biznesu” wprowadził do swojej oferty reklamowej e-mailingi targetowane kontekstowo. Obejmują one ponad 100 tys. subskrybentów newslettera pb.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

E-mailingi targetowane kontekstowo pojawiają się w ofercie reklamowej pb.pl na podstawie analizy preferencji deklarowanych z tym portalu przez subskrybentów jego newslettera. Ponad 100 tys. tych internautów podzielono na 23 grupy celowe, m.in. finanse, giełda, prawo, banki, marketing i media, energetyka oraz górnictwo. Reklamodawcy mogą dzięki temu docierać ze swoimi przekazami do odbiorców o określonych zainteresowaniach w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów. Ponadto mają możliwość stworzenia indywidualnych grup na podstawie własnych kryteriów.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"