Edi-Net: Beata Wołek dołącza, Kamil Rentflejsz zmienia zespół

Pracę w biurze reklamy sieci Edi-Net (Edipresse Polska) rozpoczęła Beata Wołek. Natomiast Kamil Rentflejsz przeszedł w firmie z zespołu obsługującego serwisy life-stylowe do biura reklamy serwisów parentingowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Beata Wołek dołączyła w Edi-Necie do zespołu obsługującego serwisy life-stylowe. Została managerem sprzedaży online ds. branży spożywczej, łącząc stanowisko i zadania rozwoju sprzedaży serwisów life- stylowych Edi-Net oraz wykorzystania potencjału grupy Pomocni.pl dla tej branży. Wcześniej pracowała w biurze reklamy grupy Pomocni.pl, której strony w lipcu ub.r. weszły w skład Edi-Net.

grafika

Z kolei Kamil Rentflejsz, pełniący funkcję specjalisty ds. sprzedaży, przeszedł w biurze Edi-Netu z zespołu obsługującego serwisy life-stylowe do zespołu serwisów parentingowych. Będzie w nim odpowiedzialny za klientów takich jak m.in. Johnson&Johnson, Polpharma, Unilever, Canpol oraz za poszerzanie portfolio klientów serwisów dla rodziców. Rentflejsz  pracuje w Edipresse Polska od września 2010 roku. Wcześniej był copywriterem w agencji reklamowej StudioForm oraz handlowcem i copywriterem w agencji interaktywnej Highway.

grafika

Jednocześnie pracę w zespole wsparcia sprzedaży Edi_netu rozpoczęły trzy nowe osoby: Anna Paczek jako koordynator, Marta Czaplińska jako specjalista oraz Katarzyna Czerwińska jako junior traffic.

W październiku ub.r. serwisy life-style’owe Edipresse Polska odwiedziło 3,1 mln użytkowników, wykonując 52 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane Megapanelu PBI/Gemius).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"