Effective Media zrealizuje kampanię Warmii i Mazur za 6 mln zł

Effective Media Solutions za blisko 6 mln zł przeprowadzi na zlecenie władz województwa warmińsko-mazurskiego ogólnopolską kampanię reklamującą atrakcyjność inwestycyjną tego regionu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Effective Media zrealizuje kampanię Warmii i Mazur za 6 mln zł

Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna będzie dotyczyć projektu „Warmia i Mazury Pro-Invest 2015”. Jej celem jest nakłonienie inwestorów do prowadzenia biznesu w tym regionie oraz zmiana wizerunku woj. warmińsko-mazurskiego jako jedynie pięknego przyrodniczo na wizerunek regionu przyjaznego inwestycjom.

Działania mają obejmować telewizję, radio, prasę, internet, marketing bezpośredni i komunikację PR. Kampanię w telewizji, prasie i radiu zaplanowano na czerwiec oraz sierpień br., w internecie - od marca do sierpnia. W tych miesiącach mają być też realizowane działania z zakresu marketingu bezpośredniego i komunikacja PR.

Effective Media Solution w przetargu władz warmińsko-mazurskiego pokonało ośmiu konkurentów: Havas Worldwide Warsaw, Media Group, Fabrykę Komunikacji Społecznej, spółkę Jero oraz konsorcja: Grupy Eskadra i Starlinka, Lowe Warsaw i Lowe Media, Agencji Reklamowej Formind i Partner of Promotion, Mastermind Media i Mastermind.

Wartość umowy pomiędzy zarządem województwa warmińsko-mazurskiego a Effective Media Solutions wynosi 5,947 mln zł.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska