Ekrany More od Jet Line dostępne w platformie Adform

Od października br. ekrany Digital Out of Home od firmy reklamy zewnętrznej Jet Line są włączone w zautomatyzowany system sprzedaży w modelu aukcyjnym na platformie Adform.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ekrany More od Jet Line dostępne w platformie Adform

- Marketerzy korzystają z różnych sposobów planowania i zakupu kampanii Digital OOH, model programatyczny jest jednym z nich. Nasza obecność w Adform jest odpowiedzią na oczekiwania i sugestie klientów automatyzujących procesy swojej komunikacji na nośnikach reklamy zewnętrznej – mówi Beata Chojecka – Kuczek, dyrektor sprzedaży w Jet Line.

- W Adform dbamy o to, aby nasi klienci mogli skutecznie inwestować w media omnichannel. Mocno wierzymy w korzyści płynące z Programmatic DOOH, a integracja z Jet Line to jeden z kluczowych kroków milowych w rozwoju tego kanału w Polsce – dodaje Bartosz Malinowski, regional president
w Adform.

More to sieć ekranów cyfrowych w 8 największych miastach w Polsce. Liczy 501 ekranów, spoty na niej emitowane docierają do ponad miliona osób dziennie. Różnica w kampaniach realizowanych na ekranach More kupionych przez Adform lub kupionych bezpośrednio w Jet Line polega na sposobie rozliczenia. Kampanie w Adform są rozliczane liczbą wyświetlonych spotów, raporty sprzedaży bezpośrednio w Jet Line zawierają także informację o rzeczywistej widowni spotów w podziale na wiek i płeć. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"