Ekstremalna reklama. Ludzie na hamakach 135 metrów nad ziemią

W ramach promocji piwa Cerveza Patagonia śmiałkowie kładli się w hamakach rozłożonych 135 metrów nad ziemią.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ta wyjątkowa, ekstremalna reklama "The Mountain Intervention" powstała w Brazylii. Tamtejsza lokalna marka piwa Cerveza Patagonia (należąca do AB InBev) chciała swoim działaniem skłonić ludzi do refleksji nad ich priorytetami w życiu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/budweiser-przekierowuje-czesc-budzetu-marketingowego-na-walke-z-koronawirusem ##

Hamaki w środku Sao Paulo

W samym środku chaosu Sao Paulo, najbardziej ruchliwego miasta w Brazylii, 135 metrów nad ziemią, sportowcy przeszli 125-metrową linię górską, aby skłonić ludzi do refleksji nad sposobem, w jaki żyją w wielkich miastach.

Ponadto wyczynowcy kładli się w zawieszonych na linie hamakach, by rozłożyć przed oglądającymi show przechodniami i pracownikami biurowców banery z treścią: „Czy widzisz, jak ważna jest równowaga?”, „Skyline to nie granica”, „Jeśli wykres to jedyne, co widzisz, czas na widok gór”.

Aktywację przygotowała agencja Beta Collective.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm