„Ellen - intymnie o równowadze” - On Board PR dla Holbexu

On Board PR przygotuje i przeprowadzi kampanię public relations „Ellen  - intymnie o równowadze” na zlecenie firmy Holbex. W agencji odpowiada za to zespół kierowany przez Annę Sarnacką.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Ellen  - intymnie o równowadze” będzie mieć na celu promocję nowego produktu w portfolio Holbexu - probiotycznych tamponów. Działania rozpoczną się w styczniu i potrwają do czerwca.

On Board PR zajmie się przygotowaniem strategii, obsługą media relations i koordynacją wszystkich działań związanych z akcją. Agencja otrzymała to zlecenie w efekcie pozytywnej współpracy z firmą Holbex przy wcześniejszym projekcie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator