eMarketer: Rosja napędza rynek reklamy w Europie Wschodniej

W najbliższych latach Rosja będzie powiększać swój udział w nakładach na reklamę w Europie Wschodniej - wynika z prognoz eMarketera.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma eMarketer szacuje, że w 2012 roku marketerzy przeznaczyli 21,4 miliarda dolarów na reklamę w Europie Wschodniej. W roku 2016 wartość tego rynku ma sięgnąć 28,3 miliarda dolarów. W minionym roku Rosja odpowiadała za 43 proc. (9,2 mld USD) wydatków na reklamę w omawianym regionie. Za cztery lata wskaźnik ten ma sięgnąć blisko 50 proc. Rosyjski rynek reklamy rozwija się znacznie szybciej niż całej Europy Wschodniej. Ta zanotowała W 2012 roku wzrost o 8,3 proc., podczas gdy sama Rosja - o 15 proc. Według eMarketera, do 2015 roku u naszych wschodnich sąsiadów utrzyma się dwucyfrowe tempo wzrostu.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę