Empik promuje się nowym hasłem „Wszystko w temacie"

Empik startuje z nową platformą komunikacji i claimem marki „Wszystko w temacie", autorstwa agencji Plej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Empik promuje się nowym hasłem „Wszystko w temacie"

Punktem wyjścia do prac nad nową platformą była strategia marki oraz wnioski z badań konsumenckich. Wyzwanie opisano w pytaniu "Jak zachować kulturalny pierwiastek marki a jednocześnie adekwatnie odpowiedzieć na różnorodność ofertową Empiku i stale poszerzane portfolio produktowe?" Realizacją zajęła się agencja Plej, wyłoniona w toku przetargu.

- Platforma kreatywna „Wszystko w temacie” stworzona przez Plej stawia na egalitaryzm, demokratyczność, bo przecież Empik jest wielowymiarowy i różnorodny. To nie tylko salony tradycyjnie kojarzone z książkami, muzyką czy grami, ale i sklep online – ogromny marketplace, który oferuje 3,5 mln produktów z 20 kategorii, np. Dom i Ogród, Sport, Elektronika czy Zdrowie i Uroda oraz Delikatesy. Mamy coś i dla fanów kultury popularnej, i kultury alternatywnej, i dla tych, co szukają żywych kultur drożdży. „Wszystko w temacie” uwypukla i podkreśla, że jesteśmy przestrzenią nowoczesną i otwartą, dla każdego i dla wszystkich: nikogo nie pomijamy - mówi Artur Malinowski, chief marketing officer Empiku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aplikacja-empik-go-kindle-jak-pobrac ##

Empik i "Wszystko w temacie"

Hasło „Wszystko w temacie” jest od teraz integralną częścią wszystkich kolejnych kampanii Empiku i będzie stanowić punkt wyjścia do opowiadania o ofercie, promocjach, okazjach w ramach sezonów handlowych czy wydarzeń wizerunkowych - np. "Wszystko w temacie kultury jazdy", "Wszystko w temacie pasji i pracy".

grafika
grafika

Nowa kampania wizerunkowa wystartowała 1 sierpnia i w drugiej połowie miesiąca płynnie przejdzie w komunikację sezonu Back To School. Obejmuje: telewizję, platformy digital, citylighty oraz social media. Ponadto kreacje Wszystko w temacie powrotu do szkoły prezentowane są na nośnikach w ponad 300 salonach Empik - m.in. na banerach w witrynach, nakładkach na bramki i tabliczkach regałowych a także na stronie Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik.

Opiekę kreatywną i strategiczną nad kampanią sprawuje agencja kreatywna Plej, za produkcję spotu wizerunkowego odpowiada dom produkcyjny Neverest Poland, a za postprodukcję – studio Kluski Lane. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Denstu.

Empik zapowiada również odświeżenie języka wizualnego marki – trwają prace nad nowym brandbookiem, za które odpowiada agencja Follow.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/empik-gobook-czytnik-ebook-pocketbook ##

Przychody zewnętrzne pionu detalicznego Grupy Empik w 2021 roku zwiększyły się z 1,57 do 1,85 mld zł, a zysk EBITDA - z 97,39 do 176,91mln zł. Firma podała, że w ub.r. już 48 proc. wartości sprzedanych produktów i usług (wskaźnik GMV) zrealizowała przez internet. Silnikiem napędowym e-commerce jest dla niej działająca od trzech lat usługa subskrypcyjna Empik Premium obejmująca przede wszystkim darmową dostawę zakupów ze sklepu internetowego Empiku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię