eobuwie.pl i Modivo klientami Value Media i Media Insight

W wyniku rozstrzygniętego przetargu Value Media (Group One) oraz The Media Insight (Group M) zajmą się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz Modivo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
eobuwie.pl i Modivo klientami Value Media i Media Insight

Value Media będzie odpowiedzialne za zakup kampanii telewizyjnych na rynku polskim oraz zakup mediów w Chorwacji i Włoszech, The Media Insight będzie obsługiwać Czechy, Bułgarię, Węgry, Słowację, Litwę, Rumunię oraz Grecję.

Współpraca wspomnianych agencji z eobuwie.pl oraz Modivo już wystartowała. Zadaniem Value Media i Media Insight jest obsługa najbliższej kampanii wiosennej. Agencje konkurowały w przetargu z PHD Media Direction, Zenith, Carat oraz Havas Media, które dotychczas obsługiwało tego klienta.

- Szukaliśmy partnerów z doświadczeniem w e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Value Media oraz Media Insight przedstawiły strategię, która współgra z naszymi planami dynamicznego rozwoju marki przy zachowaniu konkurencyjnych kosztów zakupu mediów. Promocja nowych kolekcji to dla marek zawsze bardzo ważne wydarzenie. To moment, w którym efekty wielomiesięcznej pracy prezentujemy naszym klientom. Przy tej okazji stawiamy na odświeżenie komunikacji, zwłaszcza jej tonu oraz kanałów, w których będzie prowadzona - komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl i założyciel sklepu internetowego z modą Modivo.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia