Epidemia Heyah

Wczoraj ruszyła kampania radiowa marki Heyah

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

8 lipca 2004 ruszyła kampania radiowa, będąca kontynuacją wakacyjnej akcji marki Heyah. Ciąg dalszy będzie stanowić kampania telewizyjna. Wybrane spoty można zobaczyć na internetowej stronie Briefu. Wszystkie spoty informują o epidemii Heyah. Można je usłyszeć w najbliższych dniach m. in w : w Radiu ZET, Radiostacji, RMF FM, Esce i in. Przekaz oparty został, jak i pozostałe elementy kampanii, na przekornej negacji - na odwróceniu przekazu.

Reklama telewizyjna Heyah – element nowej kampanii pojawi się jutro we wszystkich stacjach telewizji publicznej i telewizjach prywatnych oraz w muzycznych i filmowych stacjach tematycznych. Będzie ją można śledzić w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN7, TVN, Canal +, MTV, Viva i in. W tej części kampanii wykorzystanych zostanie aż dziewięć dziesięciosekundowych filmów.

Ruszająca od jutra kampania telewizyjna Heyah jest wstępem do dalszej jej części. Na odbiorców czeka rozwinięcie – optymistyczne rozwiązanie całej koncepcji – informuje Agata Borowska, rzecznik prasowy Heyah.

Outdoorowa kampania teaserowa marki Heyah rozpoczęła się pod koniec ubiegłego tygodnia na ulicach polskich miast i miejscowości. Na czarnym tle charakterystyczną czcionką wypisano dość przewrotne hasła: „Nie jedźcie na Mazury, „Nie wychodźcie z domu”, „Unikajcie przyjaciół” i in. Łącznie przygotowano 9 kreacji. Po prawej stronie każdego plakatu widnieje słowo „negatyw” – sugerujące, że hasła należy traktować z przymrużeniem oka.

Niebawem rozpoczną się także wakacyjne imprezy Heyah w nadmorskich miejscowościach. Zaplanowano 35 imprez.

Agencja: Agencją kreatywną Heyah jest G7, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się OMD.

TeKa -BRIEF

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media