Equinox Polska zdobył budżet mediowy Philipiak

Dom mediowy Equinox Polska zapewni obsługę mediową tegorocznejkampanii marki Philipiak. Akcja będzie prowadzona w telewizji,outdoorze, prasie i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Equinox Polska zwyciężył w przetargu naprzygotowanie, zakup i obsługę mediową tegorocznej kampaniireklamowej marki Philipiak.Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanałyogólnopolskie i niszowe) oraz outdoorze (nośniki 6 x 3 i siatkiwielkoformatowe w dużych miastach), a także w prasie iinternecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"